Uitnodiging voor de algemene ledenvergadering op woensdag 3 november.

Het bestuur heeft het grote genoegen om u uit te nodigen voor de algemene ledenvergadering op woensdag 3 november 2021, om 20.00 uur in de Ontmoetingskerk aan de Julianalaan in Maartensdijk.
Er is veel gebeurd sinds de laatste ALV op 24 september 2019. Alle reden om bij te praten over hoe het met u gaat en over de toestand van onze vereniging. Bij een kop koffie is er alle gelegenheid om persoonlijke wetenswaardigheden uit te wisselen en tijdens de vergadering is er ruimte voor een terugblik op de vereniging in de afgelopen twee jaar.
Omdat er in die periode veel gebeurd is, op het gebied van ons archief en de digitale opslag van foto’s en ander materiaal, sluiten we de avond af met een presentatie van de archiefwerkgroep en een demonstratie van onze beeldbank.

Graag tot ziens op 3 november!
Het bestuur.

Wat doet deze aquarel in onze beeldbank?

De archiefwerkgroep heeft in de Coronatijd - weliswaar met vertraging - toch allerlei zaken ontwikkeld die voor u en voor onze vereniging interessant zijn. Aansluitend aan de ALV willen we u graag laten zien wat we voor elkaar hebben gekregen en voor wat voor vragen we kwamen te staan.
We hopen u allemaal op deze manier te interesseren voor ons archief en onze beeldbank. We hopen dat een groot aantal van u regelmatige gebruikers van de beeldbank gaat worden. En we hopen vooral dat een aantal van u met ons gaat meewerken aan het archief van de vereniging en/of één van de vele leuke onderwerpen in de beeldbank.