Nieuwsbericht: Historische fietstocht

banners Vierklank Zodde PleisterplaatsUITNODIGING

Langs Zompige Zodden en Plezante Pleisterplaatsen

De zon lokt ons naar buiten, een prachtige dag om een fietstocht te gaan maken die de historische verenigingen van De Bilt en Maartensdijk hebben samengesteld om onder andere daarmee hun respectievelijk 25 en 30 jarig bestaan te vieren.

U bent van harte uitgenodigd om aanwezig te zijn bij de feestelijke opening van de fietstocht op 22 april a.s. om 13.00 uur op Landgoed Eyckenstein. Het programma zal bestaan uit de opening zelf, een rondleiding door de tuin en moestuin van het landgoed door de familie van Boetzelaer en een afsluitend drankje, dat u wordt aangeboden door de jubilerende verenigingen. Hierna kunt u de fietstocht gaan fietsen. Er is een lange route van ongeveer 45 km voor e-bikers of ervaren fietsers en een korte versie van ongeveer 30 km.

Er is een papieren versie van de fietstocht beschikbaar bij de opening. Het is ook mogelijk de beschrijving te downloaden en te printen vanaf onze speciale jubileum website: www.vanzoddetotpleisterplaats.nl . Het allermooist is het als U de tocht kunt downloaden op uw smartphone of iphone, zodat u tijdens de tocht kunt luisteren naar de historische informatie over landschap, kerken en buitenplaatsen. In de flyer vindt u alle benodigde instructie.

Wilt u zo vriendelijk zijn om even te laten weten of u bij de opening aanwezig zult zijn en met hoeveel personen. mailto:baldinevandenbosch@gmail.com

Wij hopen u allen op 22 april te mogen begroeten en op mooi weer. En mocht het onverhoopt regenen dan bevelen wij u de fietstocht van harte aan voor een zonniger moment, maar de opening gaat dan gewoon door.

Met vriendelijke groet

Namens de jubileumwerkgroep 2017