Geert Boorsma geridderd

Vandaag bereikte ons het bericht dat Geert Boorsma uit Hollandsche Rading bij de lintjesregen van koningsdag voor zijn activiteiten is benoemd tot lid in de orde van Oranje Nassau.
Geert is actief in onze vereniging als enthousiast schrijver over historische onderwerpen, lid van de redactie van St Maerten en voormalig lid van de programmacommissie. Buiten onze vereniging is hij onder meer historisch rondleider en verhalenverteller (onder meer bij het Gilde Utrecht  en Natuurmonumenten) en actief in de protestantse kerkgemeenschap.

Bestuur en leden van de Historische Vereniging Maartensdijk feliciteren Geert van harte met deze welverdiende onderscheiding.

20 gedachten over “Geert Boorsma geridderd

1. Zeer terecht!!
    Je hebt ons ooit ook nog eens met een computerprobleem geholpen.
    Onze welgemeende felicitatie.

2. Fantastisch Geert! Daar moet op gedronken worden, toch?
    Aanvulling op bericht van Cees en Ria: jij helpt overal waar je kunt, duizendpoot die je bent!!
    Bertien

3. Beste Geert,

Van harte gefeliciteerd met je onderscheiding! Zonder meer verdiend en “Long may you run”.

4. Van harte gefeliciteerd Geert!leuk voor je zo’n mooie onderscheiding. Gr sossen

5. Wat een welverdiende onderscheiding.

.
    Wij wensen je van harte geluk en bewonderen jouw inzet op vele sociale terreinen.
    Ook mijn persoonlijke dank voor je spontane medemenselijkheid.
    Dineke en Dick van der Heijden.

6. Geert, van harte gefeliciteerd met je onderscheiding!

7. Onze hartelijke gelukwensen met deze onderscheiding.
    Gert en Anneke Veenendaal

8. Geert, van harte gefeliciteerd met deze waardering. Prachtig zo’n erkenning voor jouw inzet op vele verschillende vlakken.
    Jan Siksma

9. Geert van harte gefeliciteerd met je onderscheiding geniet er van.

10. Gefeliciteerd. Ik heb nog de beste herinneringen aan een rondleiding van jou door Utrecht,Marianne Rutgers

11. Beste Geert,

Je krijgt wat je verdient, hè. Van harte gefeliciteerd! Geweldig dat je je zo inzet.

Lex van Boetzelaer

12. Hartelijk gefeliciteerd Geert met je ”welverdiende benoeming” tot lid in de orde van Oranje Nassau .

Vriendelijke groet,
    Koos en Nelly Kolenbrander

13. Beste Geert, alsnog van harte gefeliciteerd .Best iets om trots op te zijn.

14. Geert,
    In het verleden heb jij diverse artikelen geschreven in ons tijdschrift.
    De samenwerking met jou was altijd heel prettig. Ook toen al was niets je teveel. Van harte gelukgewenst met deze onderscheiding.

15. Beste vrienden en volgelingen van St.Maerten,

Hartelijk dank voor jullie felicitaties en mooie woorden. Ik heb het zeer prijs gesteld.
    Het nodigt alleen maar uit om op de ingeslagen weg onverdroten door te gaan.

Met hartelijke groeten, en een fijne 4/5 mei viering toegewenst,

Reacties zijn gesloten.