Geef een lidmaatschap cadeau!

Wervingsactie nieuwe leden is gestart!

Onze historische vereniging is springlevend, maar onze leden worden ouder en daarmee loopt het ledental helaas langzaam terug. We gaan daarom de komende tijd op zoek naar ‘meer leden’.
Meer leden, zodat we meer onderzoek kunnen doen, een nog dikker tijdschrift kunnen uitbrengen, onze website goed kunnen onderhouden, onze archieven verder kunnen digitaliseren, mooie lezingen kunnen organiseren en nog meer activiteiten waar we nu niet aan toekomen.
U kunt ons daarbij helpen door familie, vrienden of (nieuwe) buren een lidmaatschap voor één jaar cadeau te doen. Daarmee geeft u óók onze vereniging een prachtig cadeau.

We zouden het fantastisch vinden als elk lid van onze vereniging een nieuw lid zou aanbrengen. Misschien weet u nog geen cadeautje voor de verjaardag van een familielid of goede kennis. Verras ze eens met een lidmaatschap. Het lidmaatschap voor één jaar, inclusief een abonnement op het historisch tijdschrift kost u € 17,50. Na aanmelding ontvangt u de welkomstbrief en het prachtige geschenkboek ‘Tien eeuwen Maartensdijk’, zodat u dit zelf cadeau kunt geven aan de ontvanger.