Tijdschrift

Tijdschrift van de Historische Vereniging Maartensdijk

De Historische Vereniging Maartensdijk (opgericht op 7 oktober 1987) stelt zich ten doel het bevorderen van de belangstelling voor en zo mogelijk het onderzoeken van de geschiedenis van Maartensdijk en omstreken.
Om dit doel te bereiken geeft de vereniging – onder meer het tijdschrift St. Maerten uit. Het tijdschrift verschijnt twee maal per jaar en bevat toegankelijke artikelen over de lokale geschiedenis van Maartensdijk en omstreken van de hand van lokale (professionele en amateur-) historici.
Klik hier … voor verkoopadressen

Antonie van Hartevelt, Westbroek
Frank Klok, Hilversum
Geert Boorsma, Hollandsche Rading
Jan Maasen, Westbroek
Karien Scholten, Westbroek
Tonneke Wilmink, Groenekan
(† 20-01-2024)

Loes Meijer, Bilthoven (opmaak)

Verspreiding
Leden van de vereniging ontvangen het tijdschrift. Klik hier … voor meer informatie over de vereniging en de contributie.

Nieuwe nummers zijn ook los te koop bij
Kapper Hans Stevens, Maertensplein 26, Maartensdijk
Winkel van der Neut, Groenekanseweg 5, Groenekan
Molen De Kraai/ Adullam Molenwinkel #, Westbroekse Molenweg 28, Westbroek
Bilthovense Boekhandel, Julianalaan 1, Bilthoven
The Read Shop, Hessenweg 133, De Bilt

# alleen woensdag en zaterdag, 10-16 uur

Oude nummers zijn (deels) nog los te koop bij
Het secretariaat van de Historische Vereniging Maartensdijk, dat te bereiken is via email: info@historischeverenigingmaartensdijk.nl .

Inhoud
De Historische Vereniging Maartensdijk maakt alle nummers van het tijdschrift toegankelijk via deze website. De volledige inhoudsopgave van alle artikelen in St Maerten (sinds het eerste nummer in 1988) vindt u in de zoektabel. Klik hier … voor de inhoudsopgave.